هتل بلوسوم
نوشته شده توسط : masoome

                       

[img]https://bisungasht.com/items/items/1810/tub/Blossom_Inn_Tbilisi_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل بلوسوم این تفلیس دارای یک بار اختصاصی برای خود بوده و از اتاق‌های‌ آن چشم‌اندازی به شهر وجود دارد. از این مکان تا میدان آزادی 5 کیلومتر راه است. امکانات بی‌نظیر آن سبب شده در دسته‌بندی چهار ستاره‌ها قرار بگیرد.

از جمله امکانات و ویژگی‌های هتل بلوسوم این تفلیس رستوران، بخش پذیرش 24 ساعته و سرویس‌های ویژه برای اتاق‌ها است. دسترسی به اینترنت برای مسافران به صورت رایگان، از طریق یک شبکه وای فای فراهم شده است. مخزنی به منظور قرار دادن اشیای ارزشمند مسافران در اختیارشان قرار می‌گیرد. در صورت استفاده از خودروی شخصی می‌توانید آن را در پارکینگ هتل بلوسوم این تفلیس پارک کنید.

هر اتاق از یک سیستم تهویه مطبوع منحصربه‌فرد برای خودش بهره می‌برد. یک تلویزیون تخت با دسترسی به کانال‌های ماهواره‌ای نیز برای هر یک وجود دارد. دیگر امکانات اتاق‌ها حمام دارای سشوار، میز مطالعه و چای‌ساز برقی است. برخی از اتاق‌های این هتل دارای بالکن و دید به باغ هستند. یکی از ویژگی‌های هتل بلوسوم این تفلیس که در کمتر هتل چهار ستاره پیدا می‌شود، وجود قسمتی برای نشستن در هر اتاق است. هر روز صبح قادر خواهید بود پیش از شروع گشت و گذار برای لذت بردن از تور گرجستان خود، صبحانه تور دبی   را از منوی متنوع هتل انتخاب کنید.

فاصله هتل بلوسوم این تفلیس تا مکان‌های مهم شهر

تئاتر روستاولی 5 کیلومتر تا اینجا فاصله دارد. فاصله تا تئاتر باله و اپرای تفلیس نیز به همین میزان است. خوشبختانه تور باکو  مسافت از هتل تا فرودگاه بین المللی شهر زیاد نیست و فقط 12 کیلومتر فاصله وجود دارد. با پرداخت هزینه می‌توانید از بخش پذیرش سرویس رفت و برگشت از فرودگاه را دریافت کنید. ایستگاه متروی ایسانی (Isani) یک کیلومتر دورتر   تور تایلند    از هتل بلوسوم این است، در نتیجه قادر خواهید بود با حدود یک ربع پیاده‌روی خود را به اولین ایستگاه شبکه حمل و نقل زیرزمینی تلفیس رسانده و از آن جا به دیگر قسمت‌های شهر دسترسی داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: